Pededonti (Çocuk Diş Tedavileri)

Pededonti (Çocuk Diş Tedavileri)

Pedodonti bölümü tedavileri kapsamında;

• Biberon çürüğü (Annenin bebeğini gece boyunca emzirmesi dişlerin çok erken dönemde çürümelerine neden olur. Anne sütünün yapısındaki LAKTOZ isimli şeker çok çürük yapıcı (karyojenik) bir maddedir. Bu nedenle, son emzirmeyi bebek uzun akşam uykusuna yatmadan önce uygulamak gerekir. Biberon çürüğünün bir başka şekli de, uzun dönem sütün ya da mamanın biberonla geceleri uyku sırasında alınması sonucu oluşur)
  • Diş çürükleri ve restorasyonlari
  • Diş enfeksiyonlari
  • Yer tutucular (Süt dişinin düşme yaşından önce çekilmesi gerekiyorsa yer kaybını engellemek için yapılan tedavidir)
  • Çürükten koruyucu uygulamalar
  • Diş travmaları

İğneden korkuyorsanız, yalnız değilsiniz!

Yapılan çalışmalar,  birçok çocuk ve yetişkinin genel olarak iğne fobisi olduğunu gösteriyor. Korkunun seviyesi kişiden kişiye değişmekle birlikte diş iğnelerinde/enjeksiyonlarında bu durum çok daha yaygın görülmektedir. Kişiler çoğunlukla bu korkularından dolayı diş tedavilerini yaptırmamakta ya da genel anestezi ve sedasyon gibi uyutularak tedavilerini yaptırmak istemektedirler. Diş iğnelerinden/enjeksiyonlarından korkan yetişkin kişilerin fobik olmalarının en büyük nedeni; hayatlarında en az bir kez iğne ile ilgili kötü bir deneyim yaşadıkları belirlenmiştir.
Tüm bu korkuları size yaşatmamak ve konforlu bir şekilde diş tedavilerinizi yaptırmanız için tüm kurumlarımızda comfort-in, yani İĞNESİZ LOKAL ANESTEZİ yöntemi ile diş tedavilerinizi yapmaktayız.

Comfort-in, iğnesiz lokal anestezi nedir ve faydaları nelerdir?

Saniyenin üçte biri kadar kısa sürede anestezik ilacı yüksek basınç ve hızla enjekte eden güvenli bir yöntemdir İğnesiz ve ağrısız lokal anestezi sağlar İğne ile yapılan lokal anesteziden korkan tüm çocuk ve yetişkinlerde konfor sağlar Lokal anetezik ilaç hızla dokuya yayılır ve kısa sürede etkili bir anestezi sağlar Kullanımı kolay, etkili ve güvenlidir.