Kol Bacak Germe Estetiği

Kol Bacak Germe Estetiği

Kol ve bacaklarda deri altı destek dokusunun gevşemesi ve azalması, yağ dokusunun aşırı ve uygun olmayan oranlarda birikimi gibi durumlar kol ve bacaklarda bu ameliyat ihtiyacını doğurabilir.

Kol ve bacak germe ile daha gergin, genç görünümlü kol ve bacaklara sahip olabilirsiniz.

Ameliyat nasıl yapılır?

Uygun bölgelerden uygun kesiler yapılarak fazla ve sarkık olan cilt ve cilt altı fazlalıklar çıkarılır. Ameliyat sonucunda vücutta görünmeyen yerlerde iz kalabilir. Bu izler genelde kollar için dışarıdan bakıldığında en az görünen yerler olan koltuk altına yakın bölgede ve kolun iç kısmında olur. Bacak germe için ise kasık bölgesi, bacak iç kısmında ve kalçanın altındaki kıvrım bölgesine gizlenir. Kol germe ameliyatı ile birlikte sıklıkla liposuction ameliyatı da yapılır. Bu sayede deri altı yağ dokusu daha çok azaltılıp daha fazla sarkmış deri de çıkarabilme imkanı bulunur.

Ameliyat süresi

Genel anestezi altında kol germe ameliyatı 2-3 saat kadar, bacak germe ise 2.5- 4 saat kadar sürer.

Ameliyat sonrasında dikkat edilecek noktalar nelerdir?

Ameliyat sonrası birkaç gün ağrı görülür. Ağrı kesiciler ile ağrı giderilir. Gün geçtikçe ağrılar tamamen azalır. İlk günlerde kollar ve bacaklarda gerginlik hissi ile şişlik de olur. Bu süreçte şişkinlikleri azaltmak amacıyla el ve ayakların yüksekte tutulması önerilir. Hasta, genelde 1-2 gün hastanede kaldıktan sonra taburcu edilir.

Ameliyattan sonra birkaç haftada geçecek şekilde şişlikler ve morluklar da görülmesi mümkündür. 7 ila 10 gün içinde işe dönülür. Ancak hastalara bir ay boyunca uygun korse kullanımı önerilir. Aynı süreçte ağır egzersizden uzak durmak, kol ve bacaklarınızı aşırı germemek gerekir.

Tüm şişliklerin geçmesi, kol ve bacaklarınızın istenilen son halini alması 6 ay ila 1 yıllık süre sonunda gerçekleşir.