Genital Bölge Estetiği

Genital Bölge Estetiği

Ameliyatsız Genital Estetik (Femirenew)

Bu hastalık belirtileri kadınların hayat kalitesini olumsuz etkileyebilir ve normal bir yaşam tarzı sürdürmelerine engel olabilir. Yaşam döngünüz hangi aşamada olur olsun Femirenew, kendinize olan güveninizi yeniden kazanmanızda ve özel hayatınızı iyileştirerek eski formuna kavuşmanızda size destek sağlar. Femirenew uygulaması kadın sağlığı ile ilgili çeşitli sorunlara karşılık çabuk, güvenli, oldukça etkili ve minimal seviyede cerrahi müdahale gerektiren çözümler sunan ayakta tedavi esaslı, hastaya zaman kaybı yasatmayan, anestezi gerektirmeyen bir uygulamadır.

Femirenew Teknolojisi Nedir?

Cildimiz gibi vajinal doku da güç ve esnekliği sağlayan kolajen liflerden oluşmaktadır. Femirenew vajinal dokuyu ısıtmak, hali hazırda olan liflerle teması sağlamak ve yeni kolajen oluşumunu harekete geçirmek için çığır açıcı CO2 lazer teknolojisini kullanmaktadır. Bu da vajinal bölgenin tamamında kan dolaşımını normalleştirmekte, kayganlığı, bağışıklık direncini artırmakta ve vajinal duvarların dayanıklılığını ve esnekliğini yeniden kazandırmaktadır.

Femirenew’in Kullanım Alanları Nelerdir?

İdrar Yolu Bölgesi Tedavisi

Stres Üriner Inkontinans (SUI) SUI öksürme, hapşırma, gülme veya sportif aktiviteler gibi karın bölgesindeki baskıyı artıran hareketler sırasında istem dışı idrar kaçırma durumunu ifade eder. Bu duruma, zayıflık gösteren leğen kemiği direncinden kaynaklanan idrar yolu mukavemetindeki azalma sebep olur. Femirenew uygulaması idrar yolunu destekleyen bölgenin tamamını tedavi ederken vajinal duvarların kalınlığını ve leğen kemiği direncini artırır. Tedavi, Stres Üriner Inkontinans (SUI) belirtilerini azaltırken idrar tutma yetisini geri kazandırır.

Vajinal Sıkılaştırma

Zamanla, özellikle de doğum sonrası vajinal dokuda oluşan aşırı genişlemenin sonucunda gevşeklik hissi ve vajinal bölge hassasiyet azalması meydana gelmektedir. Bu da cinsel birleşme sırasında duyulan hazzın azalmasına, yaşam kalitesinin bozulmasına sebep olmaktadır. Femirenew uygulaması vajinal duvarlarda bulunan kolajen yapısına form kazandırır ve yeniden oluşumunu sağlarken aynı zamanda vajinal algı sinirlerinin duyarlılığını, vajinal sıkılığı ve cinsel tatmini artırır.

Vajinal Kuruluk & Tekrarlayan Enfeksiyonlar

Femirenew uygulaması vajinal dokuyu gençleştirerek, yenileyerek ve kayganlığı sağlayarak, vajinal kuruluk ve tekrarlayan enfeksiyonlardan mustarip olan kadınların bu sorunlarının üstesinden gelmelerine yardımcı olur. Tedavi vajinal bölgenin bağışıklık sistemini güçlendirir, enfeksiyonlara karşı daha dirençli hale getirir ve vajinanın normal değerlerde PH seviyesini doğal olarak muhafaza etmesine imkan sağlar.

Genital Bölge Beyazlatma

Kadın dış genital bölgesinin rengi zamanla gebelik, doğum kontrol hapı kullanımı, polikistik over sendromu gibi kistik hastalıklar, hormonal düzensizlikler gibi kadınlık hormonu olan östrojen miktarındaki artışlar ve bazı cilt hastalıkları sonrasında koyulaşabilir. Özellikle doğum sonrasında ve koyu ten rengine sahip olan hastalarda bu koyulaşma daha belirgin olabilmektedir. Hiçbir sebep olmasa dahi genetik yatkınlık ve genital bölgeye uygulanan epilasyonlar sonrasında da koyulaşma ortaya çıkabilir. Epilasyon yöntemlerinin de bir kısmı ciltteki ‘melanin’ pigmentininin üretimini artırmak suretiyle genital bölgenin rengini koyulaştırabilir. İstenmeyen renk değişimi, fiziksel olarak herhangi bir sorun ortaya çıkarmaz ancak eski hallerine dönmek ve genital bölge estetik görüntüsünü sağlamak isteyenler için lazer ile yüz güldürücü sonuçlar almak mümkündür. Fraksiyonel karbondioksit lazer ile soyma işlemi yapılarak genital bölgede rengin açılması sağlanabilir. Kullanılan lazer ışığı sayesinde cildin dermis tabakasında yer alan ve rengin koyulaşmasına neden olan melanin pigmentini üreten ‘melanosit’ hücreleri inaktive edilmektedir. Lazer ile yapılan yüzeysel bir soyma işlemi ile genital bölgenin rengi 2-3 ton kadar açılabilmektedir.

Menapoz Sonrası

Menopoz ile birlikte hormonlarda meydana gelen değişimler vajinal dokunun incelmesine, kurulaşmasına, esnekliğinin azalmasına ve şişkinliğe sebep olur. Femirenew uygulaması vajinal dokuyu yenileyip gençleştirirken vajina duvarlarının kalınlaşmasını ve kayganlığın yeniden kazanılmasını sağlar. Tedavi kaşınma, yanma ve sürtünme gibi rahatsız edici belirtileri de azaltır ve cinsel aktivitenin iyileşmesine yardımcı olur.

Doğum Sonrası Rehabilitasyon

Yaşam döngüsünün çok önemli bir hadisesi olan doğum, kadın bedeninde birçok fizyolojik değişikliğe de sebep olur. Doğum sonrası süreçte vajinal bölgede gerginlik ve kuruluk hissi oluşabilir ve pelvik taban direnci zayıflayabilir. Femirenew, vajinal dokuyu güçlendirerek ve form kazandırarak vajinal bölgenin tamamını iyileştirerek doğum öncesi durumuna yeniden kavuşturur.