Dental SPA (Diş Taşı Temizliği)

Dental SPA (Diş Taşı Temizliği)

Beyaz dişler, sağlıklı diş etleri ve ferah bir nefes için Dental SPA uygulaması yapılmaktadır. Dental SPA paketi kapsamında; Diş taşı temizliği, diş eti tedavisi ve bakımı, plak temizliği ve kontrolü ile beyazlatma (bleaching) uygulamaları yapılmaktadır. İşlem sonrası, diş ve diş etlerinizdeki rahatlama, güvenle gülümsemeyi de beraberinde getirecektir.

Diş Taşı Temizliği Ve Diş Eti Bakımı

Dental SPA uygulamasında ilk olarak diş taşları temizlenir. Diş eti cebi özel solüsyonlarla yıkanır, bu bölgedeki tartar ve plak tamamen uzaklaştırılır. Diş eti sağlıklı hale getirilir ve ferahlaması sağlanır.

Ağız Duşu

Dişleri sık yapıda olan kişilerde diş çürüklerine daha sık rastlanır. Çünkü fırçalama ile giderilemeyen artıklar diş boşlukları arasına yerleşir. Burada bakteri çoğalmasına, dolayısıyla diş çürümelerine ve ağız kokusuna neden olur. Ağız duşu; dişlerin ulaşılması güç bölgelerine, diş aralarına ve diş eti cebi içine basınçla su göndermeye yarayan,  diş etlerine masaj uygulayan, özellikle diş eti rahatsızlığı, dişlerinde çapraşıklık, dişleri çürümeye meyilli ve implant veya köprü protezi uygulanmış olan kişilerin fayda sağladığı işlemdir.

Diş Beyazlatma ( Bleaching )

Dişlerin gelişimi sırasında alınan antibiyotikler, fluorür gibi bazı ilaçlar ve geçirilen ateşli çocuk hastalıklar diş renklenmelerine neden olur. Bunların yanı sıra, diş renklenmelerinin en önemli sebebi boyar madde içeren yiyecek, çay, kahve ve kola gibi içeceklerin sık tüketilmesidir. Ayrıca, sigara, pipo vb. tütün içeren ürünlerin kullanımı dişlerin beyazlığını kaybetmesine neden olmaktadır. Klinikte hekim tarafından uygulanacak olan “Klinikte Beyazlatma (Office Bleaching)”, da, hekim önce diş yüzeyi temizliği yapar. Diş eti özel koruyucu bariyer ile kapatıldıktan sonra diş yüzeylerine beyazlatıcı ajan uygulanarak hekim kontrolünde işlem yapılır. İşlem 15-30 dakika arasında sürebilir ve bir veya birkaç seans tekrar edilmesi gerekebilir.

Koltuğa rahatlıkla yerleşmesini ve kendini daha işlem başlamadan güvende hissetmesini sağlar. Böylece tedavi kısa sürede bitirilir ve hastamız çok daha az stres yaşar.

Aynı zamanda kurumumuzda; tekerlekli sandalye kullanıcılarına özel rampalar, bina içi geniş asansörler ve WC içi özel düzenlemeler ile hastanın her ihtiyacının rahatlıkla karşılanması amaç edinilmiştir. Engelli hastalarımızın mental(zihinsel) durumuna göre tedavi işlemleri, genel anestezi ya da bilinçli sedasyon altında yapılır. Bu tedaviler, tam donanıma sahip ameliyathanemizde, anestezi uzmanımız kontrolünde yapılır ve tüm bu işlemler için hastalarımızdan hiçbir ek ücret talep edilmez.